wtorek, 9 kwietnia 2013

Następny rozdział

Hej. W sprawie następnego rozdziału. Wiem, że obiecałam się poprawić, ale sytuacja odrobinę się zmieniła. Znów jestem chora i to dość poważnie. Staram się codziennie coś dopisać, ale jest mi bardzo ciężko. Proszę, bądźcie cierpliwe, postaram się w tym tygodniu dodać piętnasty rozdział. Zaznaczam, że niczego nie obiecuję, zobaczę jak będę się czuła. Zaznaczam, że wy,  moje czytelniczki jesteście dla mnie bardzo ważne i mnie inspirujecie do dalszego pisania. Dziękuję wam bardzo;*

7 komentarzy:

  1. Nie no spoko, zdrowiej nam ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Uu, szybkiego powrotu do zdrowia. : 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do Liebster Award, więcej informacji u mnie na blogu ;)
    http://walka-z-losem.blogspot.com/p/liebster-award.html (Nominacja #2)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkiego powrotu do zdrowia. Czekam na dalszą cześć.
    Pozwolisz że wypromuje tu moj nowy blog. Dopiero zaczynam.
    www.mayfairstory.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ;D Zapraszam na mojego bloga o one direction http://zycieukrytewslowach.blogspot.com/ ;D Mam nadzieję, że się spodoba ;D Dopiero zaczynam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy nastepny rozdział??

    OdpowiedzUsuń