niedziela, 10 marca 2013

Ja+ Info

Hej ;* Niedawno umieściłam ankietę na której zaznaczaliście czy chcecie mnie zobaczyć, czy może nie. Większość z was odpowiedziała, że tak, więc zamieszczam moje zdjęcie.










Info:
Jeśli chodzi o kolejny rozdział... Bardzo was przepraszam, że nie było go tyle czasu. Dzisiaj powinien się pojawić, ale ostrzegam, że nie będzie on najlepszy.  Bardzo dziękuję wam za miłe komentarze i przepraszam, że nie komentuję waszych blogów. Mam na wszystko bardzo mało czasu. Teraz postaram się zrehabilitować. Zacznę regularnie czytać wasze blogi, komentować je i dodawać rozdziały. Jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.

3 komentarze:

  1. Ale ładne masz włoski *_* Oddaj troche :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Po 1. Kur*wa ile miałam czekac na rozdział ?! :D
    po 2. Jest zajebisty xdd
    po 3. Weź oddaj urodę , bo jesteś śliczna .
    po 4. dodawaj kuźwa kolejny rozdział ! :D
    po 5. Kocham twój blog

    To tyle *.* . Papa < 33

    OdpowiedzUsuń