środa, 7 listopada 2012

Następny rozdział...

Hej :( Dziwnie mi to pisać, ale zupełnie nie wiem kiedy dodam kolejny rozdział. Część mam już napisaną, ale drugiej części nie mam siły napisać. Chodzi o to, że nie wiem czy trafię na salę operacyjną czy nie. Jeśli tak to rozdział pojawi się pewnie dopiero za jakieś dwa tygodnie, a jeśli nie to postaram się go napisać od razu jak zrobi mi się lepiej. W tym też poście chcę podziękować wam za miłe komentarze:) Cieszę się, że wam się podoba i motywujecie mnie do dalszego pisania. Jeszcze raz wielkie dzięki i przepraszam ;(

3 komentarze:

  1. Jezzuu szkoda, bo jak dziś zajrzałam na twojego bloga przypadkiem myślałam że zawału dostanę. To wszsytko tak pięknie opisanie, zazdroszcze talentu -.-.
    Czy możesz mi powiedzieć jak ty to robisz że tak bosko piszesz ?! A i szkoda że nie dodasz ;(. Wróc szybko.

    I mam taką prożbe, zaczynam bloga o 1D i pewnie Justine która ma wiele złych nawyków, typu: Narkotyki, cięcie się itp, które zyskała po zerwaniu ze swoim byłym Zayn'em. Jak potoczy się ich los? Kto stanie na zniszczeniu wszyskiego? By się dowiedzieć zajrzyj na: http://the-smell-of-two-hearts-1d.blogspot.com Gorąco Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG..
    Trafiłam na twojego bloga przypadkiem i strasznie mi się spodobał :) Wracaj szybko. :) Czekam za następny rozdział i zapraszam do mnie : opowiadnieoonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń